Unirea cea mică

A fost ziua Unirii mici, cea din 24 ianuarie 1859, şi iar am avut parte de isteria anti-Băsescu. Oare oamenii nu au motive suficiente de bune ca să-l înjure de trebuie mereu să găsească unele suplimentare? Sau poate îi face să se simtă eroi, nu ştiu. Caut să văd ce scriu oamenii de 24 ianuarie şi parcă ar fi fost ziua lui Băsescu, nu a Unirii. A, da, era şi Unirea pe acolo, se cânta imnul, dar nu asta contează… huo!! Dezamăgitor.

Am găsit totuşi ceva informaţii utile şi interesante, plus un articol patriotic cum îmi place mie.

Însă cel mai tare articol despre Unirea Mică pe care l-am găsit e acesta. Da, iarăşi un blog de elev (are şi diacritice!), îmi plac blogurile elevilor, sinceritatea lor e reconfortantă.

0 Responses to “Unirea cea mică”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

