Se vinde România la reducere. Prin spam

Azi la birou primesc pe nepusă masă un telefon de la cineva care vrea adresa mea de e-mail, cică să-mi trimită reducerile oferite de FunDeal. Când l-am întrebat pe tânărul respectiv de unde are FunDeal numărul meu de telefon a spus cu seninătate că dintr-o bază de date despre care nu ştie de unde provine. Da, e banal să primeşti mesaje nesolicitate de la necunoscuţi. Dar asta nu înseamnă că e în regulă.

Mă enervează abordarea. Nu, faptul că aveţi oferte bune nu înseamnă că e ok să mă sunaţi dacă nu-mi puteţi spune de unde aveţi numărul meu. De altfel, dacă aţi obţinut numărul dintr-un parteneriat cinstit cu altă companie trebuia să primiţi şi adresa de e-mail, în mod normal era şi ea pe acolo. Vreţi să-mi vindeţi România? Nu mulţumesc, n-am nevoie să-mi vindeţi România, e deja a mea, m-am născut aici. Nu-mi plac sloganurile stupide, cum nu-mi plac nici soluţiile rapide pentru comerciali leneşi. Dacă ai o ofertă interesantă ar trebui să poţi obţine datele dorite cu puţină muncă de promovare, fără spam. Există metode mult mai inteligente şi destule persoane ahtiate după reduceri. Cine vrea să facă şi parteneriate din care să obţină date de contact n-are decât, eu cer doar să fie transparenţă. „Dintr-o bază de date” nu e un răspuns valabil.

0 Responses to “Se vinde România la reducere. Prin spam”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

