Practical Guide to Information Architecture

Week-end-ul a fost productiv, am citit o parte din cartea Donnei Spencer, A Practical Guide to Information Architecture, publicată acum 2 luni. În format PDF costă 12 lire sterline şi merită fiecare bănuţ.

Mai am mult de citit dar am descoperit rapid că Donna Spencer oferă exact ce promite: o carte practică, bine structurată, cu explicaţii şi exemple clare, ideală pentru un începător (dar nu numai). În plus, e o plăcere să citeşti o carte aşa de frumoasă! Îmi pare rău că n-am putut să-mi cumpăr versiunea tipărită, e 29 de lire şi nici nu ştiu dacă livrează în România.

Cu ocazia asta am descoperit micul publisher Five Simple Steps, unde apar numai cărţi legate de web (până acum văd că au scos în special ghiduri pe partea de design). O să-i ţin minte, poate mai iau în viitor şi alte cărţi de la ei. Cochetez de asemenea cu ideea de a cumpăra cartea Donnei despre card sorting dar n-o să am cum să aplic metodele respective.

0 Responses to “Practical Guide to Information Architecture”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

