Vreau un partid care să mă reprezinte

Acum aproape o lună de zile am descoperit că e posibil. Am întâlnit şi alţi oameni la fel ca mine: mici antreprenori şi profesionişti, sătui de corupţie, incompetenţă şi fiscalitate excesivă. Tineri ce consideră România o ţară pentru care încă mai merită să te lupţi. Pensionari care vor o viaţă mai bună pentru nepoţii lor.

De o lună membrii diverselor partide ne împroaşcă cu noroi. Pentru că vrem să facem ceea ce ei nu au fost în stare să facă. Pentru că avem puterea să facem ceva nou.

Aleg aşadar să nu-i ascult pe cei care ştiu doar să critice şi să cobească, să se lamenteze şi să-i bănuiască pe toţi de intenţii rele. Le dau cu flit celor care spun că nu putem face nimic şi celor care pretind cu neruşinare că suntem o anexă a PDL sau că îl avem pe Băsescu în spate, pentru că ştiu că nu-i adevărat. Vreau să am cu cine vota. Vreau o organizaţie care să mă reprezinte.

De aceea sunt în Noua Republică. Noua Republică se construieşte cu oameni care vor să facă ceva şi nu se mulţumesc să aştepte salvarea de la alţii. Creştem repede şi sigur. În primăvară vom deveni partid. Cine ni se mai alătură?

Update: m-am lămurit ce-i cu oamenii care mă înjură şi spun că sunt postac. Este vorba de bloggerii liberali, bineînţeles. Mulţi, activi şi supăraţi. Şi cică eu aş fi “aparat de propagandă”.

Update iunie 2012: am părăsit Noua Republică înainte de transformarea în partid, deoarece nu mai regăsesc în organizația actuală principiile la care am aderat și oamenii alături de care am participat la crearea acestei mișcări.

13 Răspunsuri to “Vreau un partid care să mă reprezinte”


  1. 1 Donkeypapuas 05/11/2011 la 14:39

    Cred că vor să facă ceva. Un rahat! De culoare oranj. Pardon verde. Că este “orden”. Nu mai îi place lu’ Şefu’. Şi nici lu’ Nuţi, spaima… Că i-a convins Lăzăroiu, şi el, după cum ştie toată lumea, este deştept. Şi citit! Toate basmele fraţilor Grimm le ştie!

    Iar noi, aparatul de propagandă, vom acţiona aşa cum ştim. Prin internet. Prin SEO, că d-aia suntem “antreprenori”. Să luăm bani frumoşi pentru “internet guerila”. Că s-apropie alegerile. Şi e nevoie să dezinformăm. La greu să dezinformăm. Că asta ne e meseria. De mincinoşi şi spurcaţi.

  2. 2 Wilkins Micawber 05/11/2011 la 17:49

    Daca sunteti om de buna credinta, pacat ca aveti naivitatea sa va lasati inselata de gugumanii din astea.

    Mie partidul asta sau ce-o mai fi el imi miroase foarte tare a jucarioara confectionata prin pivnitele de la Cotroceni, doar, doar s-or gasi cativa naivi sa puna botu’ :)

  3. 3 teamadetrepte 05/11/2011 la 19:07

    Domnule Micawber, v-ați gândit că poate dumneavoastră sunteți cel înșelat? Eu spun ce spun pentru că i-am cunoscut pe ceilalți din mișcare, am stat de vorbă cu ei față în față, unora le-am cercetat și CV-urile. Și am găsit mulți care nu s-au implicat până acum deloc în politică și care nu ar avea nevoie să facă asta, fiindcă se descurcă bine în mediul privat. Oameni la fel ca mine. Dumneavoastră de ce credeți că e gugumănie, fiindcă așa spun jurnaliștii și bloggerii? Oare ei nu au alte interese? Înverșunarea lor nu vi se pare suspectă?

  4. 4 teamadetrepte 05/11/2011 la 19:15

    Donkeypapuas, nu sunteți primul care mă face postac plătit, dar mă așteptam totuși la un limbaj adecvat de la cineva care se declară ortodox. Ca să nu mai zic de discernământ. V-ați obosit să vă uitați pe CV-ul meu? Ce motiv aș avea să mă transform brusc într-o părticică de aparat de propagandă? De ce m-ar angaja pe mine cineva doar pentru SEO (apropo, dacă ați ști câte ceva despre SEO v-ați da seama că site-ul Noii Republici NU este încă optimizat, nu m-am atins de el) când pot angaja o firmă care să se ocupe și de partea tehnică, la care eu nu mă pricep? Și de ce mi-aș risca eu reputația cu așa ceva? Bani frumoși pot câștiga și singură, companiile străine plătesc destul de bine freelancerii (nu sunt antreprenor).

    Dar poate sunteți dintre cei ce cred că toți oamenii care promovează ceva sunt “mincinoși și spurcați” angajați ca propagandiști. În cazul acesta aș putea și eu să vă întreb: cine vă plătește să veniți pe blogul meu și să aruncați cu noroi? Sau postați calomnii gratis, din iubire dezinteresată față de un alt partid căruia nu-i convine apariția Noii Republici? Ce vă îndeamnă să spurcați persoane necunoscute doar pentru că au îndrăznit să facă ceva în speranța unei Românii mai bune?

  5. 5 newdada1 19/11/2011 la 20:18

    pai sa facem unul nou :)

  6. 6 newdada1 20/11/2011 la 06:53

    ca afara – :) :

  7. 7 Teamadetrepte 20/11/2011 la 16:20

    Merci, Mălina, facem! Dacă vrei să te implici, cel mai simplu e să te înscrii pe site și să te întâlnești apoi cu membrii dintr-un sector, noi cei din sectorul 1 ne vedem spre sfârșitul săptămânii.

  8. 8 newdada1 20/11/2011 la 22:02

    ar fi o treaba; dar va trebui sa citesc mai atent; sa vad despre ce e vorba …

  9. 9 Alex 07/03/2012 la 13:55

    Am ajuns pe acest blog via razbointrucuvant, cautand informatii despre Noua Republica. Nu trebuie sa va necajiti prea tare pt modul cum v-au etichetat. Administratorul razboi… este Ionut Butoi, consilier politic la PNL, momentan doctorand al lui Zoltan Rostas. Dupa cum vezi in viata reala e liberal cuminte, cu manusi iar sub pseudonim e anti-masonerie anti-semitism, anti-bilderburgi cu panas legionaroid si mai stiu eu ce :) Nu-l lua prea mult in serios.

  10. 10 gabriel 02/07/2012 la 17:57

    nu prea inteleg de ce nu pot lua legatura cu voi . la fel nu prea inteleg ,voi vreti sa faceti treaba doar cu elitele ? si prostimea e doar aparat de vot ? eu am fost membru P N T C D . nu am fost o elita dar am facut politica pentru partid pina ce am reusit . dupa ce am reusit elitele ana blandiana si doina cornea au ales elita cea mai mare , EMIL CONSTANTINESCU CARE DECLARA LA URMA CA LA INVINS SISTEMUL . cel mai grav a fost ca l-au dus in eroare si pe coposu iar dupa cite se pare le calcati pe urme . atentie , selectati oamenii si mai ales cei care vor conduce ,cel mai greu lucru si de cea mai mare insemnatate este sa cistigati increderea poporului si acest lucru nu il puteti face cu elite neselectionate . sinteti oameni elevati , cultivati , filozofici intrun cuvint destepti aveti toate sansele , poporul va urmeaza , o problema ,,increderea se cistiga greu si se perde usor inca odata atentie mare . plecarea este buna si pina acum nu a mai fost nici o alternativa la democratia romineasca , nici chiar P N T C D care la citeva luni de la infiintare era plin de elite P C R .nu spun prea multe ca bate la ochi .inca ceva , la intilnirea avuta cu andrei gheorghe domnule neamtu , acesta a spus un lucru inportant , daca o s-al ei in seama e foarte bine daca nu esti perdant . cauta oameni pentru sfat , cere sugestii chiar si de la mos ion roata . imi place si de ungureanu dar la inbratisat pe oprescu ca pe tatal sau . si nu uita ungureanu este o elita . sa aveti succese fara esece .

  11. 11 teamadetrepte 03/07/2012 la 00:57

    Îmi pare rău, nu vă pot ajuta. Am părăsit Noua Republică acum 3 săptămâni. Vă rog să folosiți site-ul http://www.nouarepublica.ro sau grupurile dedicate de pe Facebook.
    Nici eu nu cred în elite…


  1. 1 Despre politrucul elitist Ionuţ Butoi, alias Ionuţ B., alias Ionuţ Bucur, alias Ioan Bucur, alias Ionuţ, unul dintre administratorii blogului razbointrucuvant | Blogul lui Marian Bataiosu Trackback pe 30/05/2013 la 00:28
  2. 2 Despre politrucul elitist Ionuț Butoi, alias Ionuț B., alias Ionuț Bucur, alias Ioan Bucur, alias Ionuț, unul dintre administratorii blogului razbointrucuvant | Blogul lui Marian Bătăiosu Marian, fondatorul Partidului Naţional Creştin Trackback pe 30/05/2013 la 11:37

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

